Onsdag kallas det


Jag viste inte riktigt hur jag skulle ta mig till bussen med platt och tort hår och dessutom ett par torra fötter i morse, men jag lyckades trotts att regnet ÖSTE ner och mitt humör kunna mätas med en hungrig björn som blivit väckt ur ide.

Slutade klockan tolv idag och det är ju underbart liksom :)
Så jag for hem och råkade se mammas bil på dagis och gick dit för att tigga om skjuts till banken, så dit åkte vi och skaffa oss nya bankomatkort, mitt slutade ju fungera såhär lagomt och bra när man fått massa lön.
Skaffade mig en internetbank också, det var på tiden men nu är det gjort :)

Nu tog jag en paus från mitt korsordslösande och skirver en ointresant blogg istället.
Igår satt jag och Frida hela kvällen och löste korsord och käka lite godis. Mysigt liksom.

Nu ska ja forsätta med korsordet och slänga in lite tvätt i maskin tänkte ja och kanske powernapa lite innan jag och Lina beger oss till Sundsvall för att hämta Malle på tåget! WIIIHOOO! :D

och.........ingen träning idag, inte resten av veckan heller. Men jag får vila (säger vi) :P
Jag tar igen det här till veckan om inte helgen blir lika smärtsam nu också ;)

Over and out
J.W


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0