Snön lyser vit på taken


Jahapp, nu har det snöat här i ilsbo också.
Jag är inte särskilt (fan va fult, sådär kan det väl inte stavas?) glad över det.
För jag är en sån som vill ha tropisk värme, strålane sol och grön mark året runt.

Idag har fröken westling träningsverk i rygg, mage, lår, armar, vader..
Ändå tog jag inte i till max igår på träningen, vågade verkligen inte.
Men coren har verkligen förbättrats, det verkligen känns att man tränar mage och rygg.
Bodystepen är som vanligt, sjukt jobbigt. Dock var det ju inte lika jobbigt igår eftersom att jag tog det lillalugna
Sen när Jag komer dansade jag och frida på dansmattan i säkert 2 timmar.
Kan vara orsaken till min träningsverk..


Nu har jag och frida satt ett godis, chips och läsk stop.
Skulle jag ens äta en godis för 1 kr skulle det kosta mig 101kr.
Jag menar alltså att bryter jag det så blir jag skylldig frida 100 spänn och samma sak gäller henne.

Det var ju bra, jag får ju inte äta godis och det är väldigt frusterande att ha massa götta i skafferiet.
Men lösningen kom nu, tvåsmå spöken "bus eller godis"
Tack, lite rädd vart vi nog..


PÖSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0