what to do??


Också vart det kväll, igen....
Och åter igen samma funderingar på vad man ska hitta på att slå ihjäl tiden med?
Film, ingen har lust att sitta och nöta på byxarslet ikväll..
Ingen är fest sugen, så det fimpar vi också..
Spela spel skulle vara kul, MEN vi har tyvärr inga roliga sällskapsspel.. Så, vad mer kan man göra här i ilsbo?
Sånt här gör mig galen när man känner för att hitta på något, också finns det ingan att göö!

Så nu sitter jag här i soffan och takida spelas högt i högtalarna
Har tänt säkert 15 ljus, det känns att det är höst.

Fick även en svart skinn soffa av Hannah idag, den är faktisk fin och passar bra in här i mitt vardagsrum :)
Nu kan vi sitta fler än tre i soffan (:

Jahapp, jag ska väl återgå till mitt funderande över vad som sker ikväll.

PÖSSS BA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0