slöödag


Tog mig en sovmorgon idag, faktiskt bestämmde jaag det redan igår. Varför tänker jag inte riktigt gå in på:P

På alla lektioner idag så kollade vi på film, och sen var ja ner på en föreläsning på folkan, dock världens med tråkigaste föreläsning och jag kan faktiskt inte sätta fingret på vad den handlade om för jag var rätt  lost. I fruktpausen drog jag ner på stan och tog en jambo macka med Fritschoff min vän.
Gick en sväng på stan med Theo, pen och karin och efter föreläsningen strosa ja och frida runt runt på stan.

17:15 ska jag iväg och träna lite core och sen bodystep.
Så just nu sitter jag hos pappsen och försöker slå ihjäl lite tid, har ringt till lönekontoret också men tiden går i vilket fall inte snabbare. Höhö.

Nu ska ja ta och lägga mig i soffan och glo lite på tv.
Man kan ju säga som så att det var ett jävla tag sen, har ju inga kanaler i lägenheten än för ingen har orkat sätta upp tvanten, men det blir väl av det också nån dag skulle jag väl hoppas på :)

Och jag har tapat lusten med skolan tooooootalt, det är verkligen en blåslampa i arslet som behövs för att få iväg mig till skolan.. Det känns som om att det inte riktigt ska behöva vara så, men snart är det ju äntligen äntligen förfan äntligen över... damp vad jag längtar, dock äre ju ett tag kvar men det är ju snart om man tänker på hur många år jag egentligen gått i skolan..

Hare gott allesammans, soffan rooooooooopar..

Over and out
J.w

Kommentarer
Postat av: inget

Hälsa "pappsen"

2008-09-25 @ 22:24:57
Postat av: karin

PUSS från lisa och karin:D

2008-09-25 @ 22:59:02
URL: http://karincollin.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha too late ;) hähä

2008-09-26 @ 00:24:17
URL: http://johannavestliing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0