Yes liksom!

Godafton världen, vilken underbaaar daag!

För det första var jag hemma från skolan idag, eftersom att när jag kolla på klockan senast imorse/natt så var hon 03:46. Så när alamer ringde klockan 6 var jag inte som en normal männsika och skulle aldrig kunna stå ut en historia lektion på två timmar utan att sovit mer än 2 timmar, njaa det fungerar inte riktigt så.. Så jag sov vidare till klockan halv elva, elva någon gång och håll i hatten, jag städade mitt rum när jag vaknade, både damsugaren och skurmoppen måste fått en allergisk chock när de mötte mitt golv alltså, höhö.. men nu äre nog renare än renast. :)

Tränade bodystep och core idag. Helt underbart, och jävligt varmt.
Nu såhär efteråt önskade man att passen var längre och aldrig tog slut, så kul är det. Men när man väl är där och den absolut jobbigaste biten har kommit så är klockan verkligen ett motsånd och ibland undrar man vaför man frivilligt utsätter sig för nå sånt här, men det är sjukt skönt när det är klart och dessutom är själva träningen sjukt jävla underbart kul, och för er som inte provat på det jag syslar med har verkligen verkligen missat något, thats it liksom!

Just nu ligger jag i sängen, slut pumpad, ny duschad, propp mätt och alldeles nystädat rum, det kan fan inte bli skönare ju:) Synd bara att jag har sjukt svårt att somna om kvällarna, vrider och vänder, läser, lyssnar på musik, räknar får.. Ingenting hjälper jöö.. :( 

Nu har jag inger mer att komma med, eller jo.. Jorden går under imorgon som ni säker många läst på expressen, jo lite läskigt är det allt, men jag behöver ju inte dö ensama iallfall, jag tror hela jordens befolkning följer med mig på andra sidan.

Nu ska jag läsa bloggar och försöka få lite tyngd på ögonlocken ;)

Over and out
J.w

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0