Dagen efter kvällen innan

Men jag mår fint :)
Vart så att säga bockarna igår, stannade inte allt för läge.
Visst hade ja kul, men nu blir det lugnt med utgångar.
Varje gång tröttnar jag före tolv.
Alltid ger jag utgångar ett nytt försök, jag lär mig aldrig.
Men nu, nu får det räcka... det är inte så jävla kul. Dessutom är det nog mest bara jobbigt att vara full.
Men det kan ju vara härligt ibland :p

Sara, Alex och Max sov här i natt.
Så när jag skulle bädda åt dessa filurer, ja då krossar jag min tå. Sparkar rakt in i sängen, fifan va ont jag har, vettefan hur det ska gå att träna faktiskt. Haha låter konstigt, vadå det är ju bara en tå, men om jag ens rör vid eller försöker röra på tå, så gör det äckligt ont, ända upp i hela foten.
Men såklart så skulle ja städa upp och bäddabort (?) allt, och samma sak igen, samma jävla tå rakt in i sängen.
Varför ska man alltid, alltid slå i samma tå om och om igen?

Idag fyller min älskade mamma år :D
Grattis till henne.
Ska dit nu och vara där.
Middag och grejjer, mumms..

Ikväll blir det lite träning.. Längtar lite justnu, känner att det är dags att rycka tag i kragen.

Puss och kram ruttna banan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0