Måndag

Tillbaks till skolan
Det första vi får är arbeten som ska vara klara då och då och då!
Men hellre det än praktik på avd. 8! det var ju ett rent helvete.
Nu är man tillbaks på fötterna igen, inte för att jag gillar skolan sådär hejdlöst mycket, men inget blir ju värre en den praktik som varit.

Skrev klart ett inlämnings arbete idag på skolan.
Inskickat och klart.
Det är nog första gången på 3 år som jag fått ett arbete och lämnat in det samma dag, jag är ju expert på at skjuta upp saker och ting.

Nu sitter jag i soffan och kolla på one tree hill.
Ska iväg och träna senare ikväll.
Blir bodypump där man inte behöver röra fötterna allt för mycket.
Ett x antal blåsor sen gårdagens promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0