Och äntligen är det helg :)

Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag förs framåt av kraftiga vindar
Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag har tron på mig själv på min sida

Jag har väntat så länge på just den här dan
Och det är skönt att den äntligen kommer
Väntat så länge på just denna dag
Den ger lust när den kommer!

Ungefär såhär känner jag, idag har det bara varit en bra dag!
Praktiken gick väl bra, fick gå med en härligt och trevlig tjej, sånt är ju kul.
Istället för sura gammelmörtar.

Har verkligen inte gjort ett dugg idag från att jag kom hem.
Var upp på skolan och hämtade studentmössan..
Åh vad härligt, och det är inte nådigt vad jag längtar!

Väntat på Emma i timmar nu,
Ja, heter man Emma så slösar man bort en hel fredagkväll på att sälja... STRUMPOR? haha
Nä, nu ska jag fortsätta vänta.
Ha en bra kväll, för det ska jag försöka lyckas med iallfall...
 PUSSHEJ

Kommentarer
Postat av: Anna-Karolina Pettersson

hej!

vi måste höras om vilken tid jag ska komma imorrn?! jag provar att ringa dej lite senare!

:)

2009-04-05 @ 18:54:24
URL: http://annapannas.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0