Onsdag

Idag har jag haft osdag hela dagen (?!)
Lika less har jag blivit varje gång jag kommit på att det bara är måndag.
Varit med Frida och Emma en sväng på stan
och träna har jag hunnit med också.
Dock gick det lite trögt idag, men lika härligt ändå.
På onsdag får jag prova den nya relisen för första gången på bodystepen.
Idag var det gammla, lika så på affron..
Jag undrar när det blir nytt på affron, börjar bli lite långtråigt det som är nu.
Men fortfarande kul ;)

None



Ligger i sängen nu och kikar på "på smällen"
Låt det aldrig gå den vägen för mig haha :)

Praktiken kan vi bränna upp, sända till helvetet, stampa ihjäl, vad som helst... - jag lovar att det här är utarbetat att driva mig till vansinne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0