Sluta leta efter toppen, för du står på den!

Kvällen avklarad
4 days left!
Jag hatar det, men jag gör det ändå.

Idag har jag räknat.
4 skolveckor kvar.
Eftersom att vi ska till Stockholm och det är kristihimmelsfärds..
7 veckor kvar tills vi står där, med mössorna på och gråter av lycka och dricker skumpa ;)
Det finns inget annat i mitt huvud länge, studenten, balen, studenten, balen..
Det finns inte ett ord för hur mycket jag längtar! Det är ruggigt nära nu.
Alla pratar om studenten, alla alla alla, åh det är så underbart!

Nu ska jag sova
Börjar jobba 7 imorgon bitti.
Och jag längtar som attan efter morgondagens träning.
Kondition, ja det var länge sen, here i come :)

Natti
Puss!


Kommentarer
Postat av: Carro

Hejja Johanna!! ;)



GE MIG STUDENTENS LYCKLIGA DAGAR ;) <3

2009-04-21 @ 10:59:54
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0