Vi snackar om torsdah, haa yeeeh?


Jobb och jobb, det känns som att det aldrig tar slut.
Imorgon är det fredag.
Då blir det äntligen helg, så som jag längtar.
Ska blir skönt att försöka koppla av litegrann.
Ska träna både lördag och söndag.
Har bokat mig på något som de kallar för aerobic special, det lät på instruktöerena som om att det var jöbbit.
Säkerligen äre massa styrka med, som jag uppfattade det. Kan ju bli intressant det där :)
På lördag blir det gammla vanliga mysiga underbara bodybalande, men först värmer jag upp med lite bodypump:)
Det är verkligen skönt att jag är på banan igen! Jag liksom är back in the game !

Idag har jag verkligen njutit varje sekund på gymmet.
Mage
Bootypower
Bodybalance
Helt underbart.


Nu ska jag flirta med kudden.
Sova säng..
Har sovit ungefär sammanlagt 8 timmar på två dyng..
Jag behöver fan hjälp, man är som en zombie på dagarna och hänger inte med alls. kul.

Godnatt
sov got
jag försöker åtminstånde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0