Är det nu det vänder?

Har hittat en lägenhet i stan.
En tvåa, som kan bli bara min, min, min!
Till veckan får jag svar om jag får ta lägenheten eller inte.
Gud så skönt det skulle vara.
Gångavstånd till hudikgym, behöver inte passa några bussar..
Jag kan gå till skolan, och behöver inte åk den förbannade 34 varje morgon och kväll.
Jag har hur många äldreboenden som helst att spela på, jag har sjukhuset som alternativ till jobb också.
Det enda jag behöver är en cykel om jag skulle bli trött på att gå, men det är ett problem som löser sig med tiden.
Hjälp mig att hålla tummarna på att lägenheten blir min!

Nu kommer nog frida när som helst!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anna

VART DÅÅÅ?

2009-02-15 @ 12:28:48
Postat av: JohannaN

Fy fan vad skönt!!

Frågan jag har är bara: hur fan har du råd människa??? :P

2009-02-15 @ 17:59:22
URL: http://johannaniclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0