Bodystep är lite kärlek

Ja det är det minsann, för er som inte provat, gört det!
Körde rätt väldigt lugnt idag på grund av benhinnorna, som verkligen säger ifrån.
Och jag vet att jag egentligen borde vila, men jag håller inte med.
Det är JAG som håller på att visa kroppen vem som bestämmer.
Men idag gick det iallfall himlans mycket bättre än förra onsdagen, förmodligen för att jag tog det lugnt, men lika svettigt ändå, om inte mer? Jaja, det är väl det som är en del utav det häliga ;)
Nu har jag tryckt i mig massa annanas, vart så jäkla sugen så jag var tvungen att springa ner och köpa mig det :)

För övrig har det varit chokladätardagen idag för alla som heter Johanna Westling.
Jag menar, man får om man vill! :P

Nu ska jag nog göra något åt mig själv och sen glutta på movie!

See yaa!
PUSSN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0