Dream on johanna

Sugen på att flytta så det riktigt kryper i benen på mig!
Sitter och kikar runt på hudiksvallsbostäder, finns inte så mkt till urval.
Antingen en etta eller tvåa vill jag ha, har du en till utlånes så kontakta gärna mig ;)
Nä gud vad jag vill flytta härifrån :) Ilsbo, av alla ställen sitter jag och klagar på att jag har tråkigt, vad mer hade man förväntat sig liksom?
Nä, snälla nån hjälp mig att hitta en lägenhet i stan iallafall :)


Idag är jag lagomt blåslagen och sjukt rastlös.
Det var en bra kväll igår, dock kan jag nästan säga att det inte var värt det.
Ja fine, Börn rosenström är bra, och det var bra det han gjorde men snälla människor, man kommer inte längrefram för att man trycker på, stängslet är inte töjbart!
Och det tackar mitt bröst och knän för idag!

Nu ska jag förska hitta på något, vad vet jag verkligen inte.
Drömma om lägenheter och kanske laga lite mat.

KRAM

Kommentarer
Postat av: JohannaN

Hudik är inte så mycket att hurra över heller.. :P

Jävligt död stad!

2009-02-08 @ 19:45:04
URL: http://johannaniclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0