Fredag

Då var det fredag igen och ingenting speciellt är planerat.
Ska jobba natt från kl 21:00 till 07:00 och fick veta nu att det går magsjuka på bålle, jag hoppas jag klarar mig!!
Jag skulle ju gråta en skvätt om ja åkte på magsjuka nu.
För till veckan är det hårdträning som gäller. ¨

Är hos mamma en stund idag och tvättar, barnvaktar och städar lite.
Ska snart om något tag försöka passa någon buss hem till mig så jag kan packa lite utav det sista och sova lite innan jag ska iväg och jobba..Jag hoppas på allt jag äger och har att jag slipper vara på den smittade sidan!!


Må gott folk!


Plikten kallar, häääj!


Kommentarer
Postat av: JohannaN

Fy fan för magsjuka säger jag bara!!!!!

Ha så kul på jobbet ;)

2009-02-27 @ 13:52:12
URL: http://johannaniclasson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nej för fan. Inte magsjuka. Ska jobba där nästa helg :/

2009-02-27 @ 16:01:13
Postat av: Johanna W

Usch! blir ja smittad så vet jag inte vart jag tar ivägen alltså!!!

2009-02-27 @ 16:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0