HAPPY FACE


Varje dag ska man gå runt och må dåligt över en praktik som inte ens börjat.
Jag vill verkligen inte, jag vill bara gråta när jag tänker på det.
Och inte heller gör saken den bättre att jag kräks i stoooora kaskader på det som vi jobbar med på akutsjukvården.
Jag gör vad som helst för att slippa.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAG VET!
Johanna har benhinneinflamation och kommer inte kunna träna som hon vill, och måste köpa skor som kostar skjortan!
Så nu får det bli spinning, kanske bodyjam fram till den dag jag skaffat mig ett par stabilare och bättre skor.

Ibland är det kul att leva
Känner inte ni så ibland också?
När allt går sompå rälls och du vaknar med ett stort leende och somnar med ett ännu större leede?
Och sen kan man ju känna irionin sväva!
Nu är jag trött på det här.
Ge mig stryka, kraft och mod.



Nu ska jag lyssna på Lovetrap!
Sen ska jag fälla en tår för mina benhinnor....

I SEEE U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0