Johanna den smarte


Ingen mer speciell dag än alla andra.
Måndag igen, och helgen sprang iväg tråkigt nog.
Tacka vet vi hus 11 där det är varmt och skönt, dock stör det mig att bära på skolböckerna OCH komma ihåg böckerna.
Tränat har jag också gjort en dag som denna
Bodystep, jo men det är ju lite mer än underbart.
Dock ska jag och mamma gå en sväng på stan och hitta ett par skor som är snällare mot benhinnorna.
Det gör verkligen svin ont till och från.
Vi får se om jag ens kan köra ett step pass på onsdag !?!
Men efter Bodystepen vart det riktigt roligt
Afropower dance, KÄRLEK-KÄRLEK-KÄRELK!!!!!!
Ja, det är verkligen suuuper kul :)
OCH mina benhinnor känns knappt av! :)

Jag känner mig en aning smart, sådär irriterande smart!
Stängde av telefonen för att den inte skulle stör under passet då jag inte hade något skåp.
Men hääääärligt blixten, här har vi ny PIN-kod, som jag verkligen inte kommer ihåg.
De tre försöken gick åt till dom som kändes mest bekant, men ack så fel man kan ha.
Men pricken över i:et är att jag har papperet med PIN-koden, och PUK-koden som jag nu behöver i skåpet på skolan.
Jag förstår att ni är avundsjuka på mig:)
Sorry boys and girls, men jag knäcker er alla!

Äh
HÄJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0