Måndag

Ni vet såna där dagar då man helst vill gräva ner sig
när man känner sig, ful, fel och helt meningslös.
Japp det var min måndag det.
Men allt känns ju bättre med lite träning.
Bodystep, love!
Afropower dance, kärlekkärlekkärlek!
Jag rekomenderar verkligen afrodance, synd att man sällan får en plats om man inte kliver upp klockan sju och bokar samma dag som det släpps =/
Men det är värt det :)

Imorgon har jag en redovisning, en ganska så stor en..
Får försöka göra den så himla mycket kortare, för redovisningar är verkligen min mardrömm.
Vilken alla lärare på omvårdnadprogramet aldrig verkar förstå, jag verkligen hatar det..
Skulle lätt skolka bara för att slippa, det finns inget värre.....

Igår var det söndag iallfall, om ni missade det alltså?
Tog ett bubbelbad med lillasyran som fyllde 4, vi tände massvis med ljus och skumbadade så vi nästan drunkade i skummet! Ja det är härligt med småbarn och allt verkar så himla enkelt.

Nu längtar jag bara till flytten
Ja, ni kommer aldrig få stopp på mitt tjatande förens dagen med stort D är här ;)

Ha en fin kväll, jag ska nog dyka ner i skolböckerna innan jag somnar hade jag tänkt..
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0