pre-per-post op - smärta-anestesi-chock.......

Jag orkar inte med nå mer plugg, det suger verkligen musten ur en totalt!
Jobbigaste är ju att det är prov på skiten imorgon, hjälp mig att hitta orken.
Eller, vart finns motivationen.... ?
Det jag inte har tid med ikväll är att sova, just därför väger mina ögonlock minst 13 kg st.

Egentligen har jag inte tid med att sitta här heller, men man kan behöva en break ibland (oftast blir dom allt för många och alldeles för långa)

Tränade ett pass bodystep idag.
Kunde ha gått bättre.
Fick lite ont där ett tag...
Men det kunde ha gått sämre.
Imorgon myser vi med lite bodyjam, löpband och bootypower.
Längtar redan, fast jag nyss kom därifrån.

Fast mest utav allt längtar jag tills på lördag.
Haha, tro det eller ej men jag ska faktiskt på det där buspalatset med mina småsyskon och Frida.
Jag tycker det ska bli himla mysigt =)
(kanske kan jag tycka det ska bli kul att leka av sig haha =P )
Senare på kvällen kanske jag ska se på Björn Rosenström som spelar på Folkan.

Nu ska jag sätta punkt och försöka återgå till.... plugg.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0