Söndag och skolångest

Då var det söndag igen.
Jag förstår inte hur helgerna kan gå så fruktansvärt fort? Man hinner knappt blinka så är det måndag igen.
Har verkligen ingen lust med skolan alls.
Jag hoppas på allt jag äger och har att den här veckan blir lite bättre än förra.
Bromangymnasiet kan verkligen dra ner en på botten totalt och stampa på en men spikskor!
Det är sjukt hur snabbt mitt humör kan vända där inne, det kan ta två sekunder från superglad till sjukt arg!

Iallfall så har det varit en rätt bra helg.
Onyttig-onyttig-onyttig och inte ett dugg med träning sen i torsdags.
Imorgon får vi nog allt ta tag i det här, jag hoppas att benhinnorna mår bättre efter lite vila, dock för lite med mer än ingenting.
Om jag får gissa själv så är dom inte ett dugg bättre än i torsdags.. varför skulle dom liksom? jag menar jag känner ju ändå mig inte stressad eller irriterad över att dom krånglar så det kvittar ju faktiskt om dom är bättre eller inte..
FEEL THE IRONY

Nu ska jag nog ta och kika in i badrummet och kolla om tvättmaskin är klar.
Ha en bra kväll
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0