Vaknade jag på fel sida ändå?

Jag var faktiskt på bra humör när jag vaknade imorse, solen sken och jag var utvilad.
Hade ovanligt lång tid på mig att fixa iordning innan det var dags att bege si till skolan..
Väl där inne på bromangymnasier rasade mitt humör ner på botten!
När allt går fel, när ingenting stämmer och ingeting fungerar så som det borde, är det inte ett dugg kul längre.
Någonstans där höll jag på att bryta ihop i gråt, men jag svalde skiten och räkna till tio ett x antal ggr!

Tacka vet vi hudikgym som drog upp humöret igen.
Bodyjam och Spinning60 fick bli dagens träning.
Jag, Anna och Emma gick upp på gymet och tänkte köra lite mage.
Men med min motivation vart det 5 situps sen sket jag i det och gick ner och satte mig igen;)
Jag behöver någon som står och verkligen peppar mig för annars ger jag liksom upp ;)
ERIIIK jag tycker du kan gymma på fredan :)
Då blir det iallfall mage ;P


Äh plikten kallar.
Imorgon hoppas jag på en bättre dag.

Simma lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0