Vilken effektiv dag.

Började med att jag åkte till min kära mors goda arbete och fikade, vi lyssnade nog på låter "over the rainbow" 40 ggr.. Underbara låt.
Sedan for vi vidare till staden och uträttade en del ärenden..
En ny telefon till mig, och där fick vi två söta telefonfickor, två band och 500 kr rabatt till ett tådlöst headset till mamma på köpet, det var snällt och gulligt =)
Sedan gick vi vidare och köpte tyg och mönster till min balklänning, åh sånt fint tyg och vilken fin klänning det kommer bli  :)Även där fick vi priset billigare bara sådär ändå.
Sen tog vi oss en fika :)
Vidare till frisören med mammas kaluffs (vart säkerligen super bra, hann tyvärr inte se resultatet)
Skor och en vattenflaska köptejag också.
Tränat 2 pass och varit på ett studibesök på ambulansen.
Det är nog för att Januari äntligen är slut, solen skiner från klarblå himmer och våren närmar sig som allt flyter på kanske?


Som jag hade dig förrut - Melissa Horn
lovely!



Nu ska jag nog ta och krypa till sängs och läsa lite sjukvård.
Godnatt människor.
Krambanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0