Boooorn to beeee paiiin in the asssss

Idag har jag gjort ett halvt försök med att städa ut julen, bytt gardiner, plockat bort tomtar, adventljusstakar, dammat ytor och dyrligt.. AND IT SUCKS!
JAG HATAR
JAG HATAR
ATT STÄDA
men det är skönt när det är gjort, dock har jag toaletten och golven kvar...
Jag har också pluggat idag, en hel del faktiskt...

En liten klump i bröstet lossnade idag iallfall
Var in på hudikgym och fick lite klarheter, jag och anna var som vilsen i de största skogarna.
Kanske blir det bra ändå? Jag vet faktiskt inte ännu.. det får tiden visa :)
Men jag tror jag kommer sakna Kraftvalvet i vilket fall, fast jag hoppas inte det ;)

Idag var det ingen träning, någon dag måste man vila och sköta om lägenheten också..

Är det så som jag tror att det är
så kommer det stå BESVIKEN i pannan på mig
i ett bra jävla tag....

kanske en film skulle vara muuuusit nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0