Böööös


Började dagen med att komma försent till svenskan, tyckte det var mkt trevligare att fika på mammas jobb, dock hade jag nog inte behövt åka in till svenskan i vilket fall...
Har redan slutat för dagen, vet inte riktigt vad jag ska hitta på, tänkte iallfall vänta på fröken Sjölund som slutar 14:15.
Skulle ju kunna skriva lite skolarbeten, men saken är den att jag har böckerna hemma, Great!!!

 kanske blir det till att  träna kvart över fem, men  jag har inte riktigt berstämt mig än, tiden får visa..
Skulle vara skönt att vara hemma före 8 en dag, men det är ju så att jag brinner för träning.
Jag har hört talas om att vila emellan åt också.. :)


nu ska jag strax pysa och leta en HT =p

Chill out / JW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0