Måse bara

Som jag nämnde i tidigare inlägg så trodde jag att jag och Majset skulle leka, men hon drog  på klubben och kollar på när folk donar med bilar, jag känner att jag inte riktigt har någonting där att göra just nu..
Så just därför kan ni nog kalla mig för den mest patetiska människa som skådats, här sitter jag på en fredagskväll, och spelar spel på datorn, kul och se, kul och leva...
Fy helvete vilken jävla dag det här har varit och är!

Vaknade sur som en citron i morse, och det sitter fortfarande i.
Får jag inte sova hur länge jag vill imorgon bryter jag ihop, jag tänker inte ens behöva kliva upp imorgon, morgondan är redan förstörd.....
Och skeptisk som fan är jag om att börja på hudikgym också..
Det varkar vara sjukt många som tränar där och svårt att få en plats på passen, på kraftvalvet var allt så bekvämt på någotvis, och man behöver inte ora sig för att inte få någon plats..J
a vi får väl se vart det bär iväg, kanske jag ska satsa på att bli smällfet till studenten och balen istället?
Och praktiken, bara tanken får mig att knappt orka stå på benen.
6 VECKOR + LOV =  8 jävla veckor
8 jävla veckor utan att kunna göra ett förbannade dugg, eller lov veckorna kan jag ju utnyttja men..

Nu fan är det inte kul längre..
Nästan, nästan så att jag faktiskt ger upp.
Jovist, underbart med studenttåg och bal.
Men den här jävla pressen, ångesten och stressen står man inte ut med allt för länge


Nu ska jag försöka hitta på något trevligt
Utan tv:kanaler, macken som är stängd, tråkig dator, dåliga filmer
ETT SURT HUMÖR!



Pussochhej

Kommentarer
Postat av: Storasyster.

Varför tränar du inte på Kraftvalvet istället då för? Har du redan köpt på Hudikgym?

Kom ner till Gävle nån helg så gör vi något kul i hop! Här är vi snälla och roliga.

Och du kommer att fixa skolan! Åtta veckor av ditt liv är inte sååå länge och du kommer vara jävligt glad att du gjorde det i efterhand. Tänk vad misär att behöva ta lån för att göra klart gymnasiet! Onödigt när du kan göra det gratis nu. Och sen har du massssor av tid att göra vad du vill! Au pair i USA kanske?



Puss från syster!

2009-01-10 @ 14:29:11
Postat av: Anna

Johanna du måste bita ihop!

Du kommer klara det. Det känns jävligt jobbigt just nu men tänk känslan när du står där och allt är klart! Fatta den känslan!

2009-01-10 @ 15:43:49
URL: http://annasjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0