En torsdag

Dagen började inte allt för fint.
Kom oense med min engelskalärare.
Jag förstår inte varför så många lärare ser ner på en som om man vore helt tom innan för pannbetet.
Min engelskalärare kan sin sak, men hon kan fan inte peppa någon till att vilja fortsätta eller det bästa hon vet kanske är att göra så att man tappar hoppet och lusten att plugga upp helt.

Annars har det varit en bra dag, sjukt trött emellan åt men.
Bodyjam och Booty vart det idag..
Booty, det är verkligen någonting för mig och mina otroligt svaga lår och röv muskler.
Konditionen har jag inte några större problem med längre :), men styrkan i lår och röv, here wee goo! BOOTY.
Inte särskillt kul men säkerligen väldigt effektivt och passet håller bara på i 30 minuter intensivt. Lätt värt.

Nu ska jag nog ta och lägga mig och läsa "Mamma sa att jag var sjuk"


Godnatt och hejmäer

PÖSSN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0