Förkyld!!

Ah, det är precis vad jag är!
Egentligen är jag nog mest sugen på att ta en springtur idag, men jag tror jag ska försöka kurera mig tills imorgon.
Jag vet inte hur jag på snabbast sett kan bota en förkylning, någon som har någon aning?

Idag kan jag informera om  att jag har en gullig träningsverk i rygg, röv och baksida lår.
Jag trivdes bra på hudikgym, iallafall igår :)
Och jag är glad över att vi har det lite varmare i lägenheten igen.
Mindre glad är jag över att jag måste ta tag i städningen sen nattens efterfest som höll sig fram till klockan halv fem på morgon.

Ikväll blir det inte många handtag gjorda.
Egentligen borde jag ligga hela dagen, för nu har jag inte tid med sjukdom.
Jag har 8 träningspass bokade av 10 dagar frammöver nu.
Vad skönt det skulle vara att åka hem till mamma och nöta scrubs, men jag vet inte om jag vågar riskera att kanske få magsjuka.


Nu ska jag starta en tvättmaskin, byta sängkläder, städa undan burkar och dyligt, dammsuga och skura golv.
SEN SKA JAG TITTA PÅ FILM FRAM TILLS ATT JAG SOMNAR OCH SOVER HELA NATTEN.

Kommentarer
Postat av: Anna

snabbast sätt att bota en förkylning stavas V I L A ;)

2009-01-18 @ 13:49:02
URL: http://annalusth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0