Heeelt slut


Jag känner mig som en zombie!
SEG SEG TRÖTT TRÖTT!
Jag har inte tagit det lugnt en dag på hela lovet nästan.. Kanske känner jag att det är dags, just därför har jag legat i soffan heela dagen och kollat på film. Där emellan har jag duschat, donat lite med tvätt, annars bara legat! det kryper i hela kroppen på mig, jag behöver träna nu känner jag. Men jag var tvungen att bromsa mig själv idag, är fortfarande inte frisk och har ju dumpat det där med antibiotika i 10 dagar, jag trodde det var sju.. Jag åt i en dag, sen gav jag upp efter att ha legat vaken fram till tre på natten och nästan grinat för att det gör så jävla ont i magen och sen samma sak hela dagen därpå.. Näpp, skit ba..
Nä, nu längtar jag tills jag kan börja träna igen, ta migtusan vad jag längtar.. :)


Nä, nu ska jag nog plinga Fredrik, mysa lite och varför inte titta på en till film, haha ;)

BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0