Helgen är över

Jag hann knappt blinka så var det söndag igen.
Varför går veckorna så oerhöööört sagta men sen helgen bara springer iväg, det är inte rättvist! :P
Helst av allt önskade jag att det var fredag idag :) akk så skönt det skulle vara =)

Helgen har spenderats mesta dels i min säng...
Sängen och jag, ibland är den min bästa tröst.
Men på lördagseftermiddan bestämde jag mig för att det inte var värt det att ligga och deppa en hel helg
så jag följde med mina käraste vänner ut på stadt och august istället..
Mycket trevligt
Men ibland mindre trevligt.
Men man gör det bästa av situationen, tyckte lite synd om Maja, Emma och Frida som fick höra lite titt som tätt på all skit jag måsta slänga ur mig för att kunna fortsätta ha en trevlig kväll :) Hoppas det inte gjorde så mkt :p

Tittade på filmen Aurore idag
Nu tar det ett tag tills att jag blir människa igen.
En så fruktansvärd film, verkligen en gripande och hemsk film.
Att det finns en sån fruktansväd barnmisshandel här i världen är sjukt, äckligt, vidrigt.. Det finns inga ord för det...


Imorgon börjar jag nog på allvar med träningen, vilket jag sagt ett tag nu.
Men nej, nu är det verkligen dags.. Spinn40 får det bli..Eftersom att alla  bodystep och bodjam passen är struket från kraftvalvet, så ja det blir  hudikgym den 17:e januari...


Nu ska jag sova..
Försöka åtminstånde, jag vet ju hur det brukar sluta.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0