i väntan på säng

Jahapp, medans jag väntar på sänggaveln så kan jag ju skriva ett onödigt blogginlägg vett ja.

Jag kan ju börja med att tala om för er hur fet jag känner mig, och hur jävla mycket jag bara rullar fram nu (fast riktigt så äre ju inte egentligen, men ibland känns det så)  Har inte tränat ett enda träningspass sen måndan före julafton.. Jag som brukar ligga på iallfall minst 5 pass i veckan och inte ett enda, bara för att det är lov, jul, nyår, halsfluss, sjuk, sjuk, sjuk, och massa som kommer i vägen... Det känns som att jag har en del träningspass att plocka igen nu såhär efter jul, sådär en 20 st tyyyyyyp!

Annars har jag nog inte gjort ett skit de senaste dagarna..
My head gets so confused....Confused
Jag behöver nog inte säga så mycket mer..



NU SKA JAG DOOOOOOOOONA PÅ HA ETT BRA LIV ;)
PUSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0