Jag är utlåst

Det känns ungefär jätte tråkigt.
Min plan var att åka hem och lägga mig på sängen, slänga i en tvätta maskin, duscha och dona på..
Men tjena Blixten, jag är smart nog och glömmer nycklarna i skåpet och fick istället åka hem till mami där jag är nu.
Jg har ingen aning om när min pooolare Anna kommer hem, det kan bli i gryningen vem vet? hon ska ju äta middag på stan och ha sig idag.
Ibland, eller väldigt ofta skulle jag kunna döda för mitt dåliga minne.
Nu ska jag iallfall lägga mig och kolla på scrubs och invänta mamma.
Och hoppas på att Anna inte blir allt för långsam inne i stan ;) Haha!

Iallfal har jag köpt mig en parfym idag.. mummsens :D


PUSS LIKSOM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0