Måndag-plugg-träning-plugg

Ja, det är väl så mitt liv kommer se ut nu ungefär i 4,5 månader till.
Började klockan halv ett idag, men håll i hatten!! Jag åkte in till tjugo i nio och pluggade flitigt med min vän Theo ända fram till klockan kvart över elva någon gång, då vi begav oss ner på pulsen för att käka och sen viadre till hus 11 på lektion.
Jag rekomenderar er att inte gå i snöiga trappor med slitna tyg skor.
Jag flög som en vante och letade mig upp ur snödrivorna med lite hjälp av Theo.

Träningen idag gick ovanligt bra.
Skönt att trötta ut kroppen, och ett bra tidsfördriv.
Imorgon blir det hård träning, förmdligen 3 pass, om jag inte känner för att bara köra två, tiden får visa.
Jag tror jag börjar närma mig ett träningsberoende, eller ne det gör jag inte.
Jag får inte ångest om jag skippar träning och hänger på en bio eller ligger hemma och surrar skit med en vän.
Eller om något annat skulle inträffa så jag inte kan träna får jag inte ångest, bara lite mer kryp i benen och kanske känner mig en aning rastlös..
Jag trivs nog bara jävligt bra med det jag gör.

Fick även veta idag att jag klarade av tentan på Etiken, en till milstolpe avklarad när det gäller skolarbeten.
Skrev nyss klart en rest och skickade in...
Jag tror det börja rulla på. Man kan ju alltid hoppas iallafall.. Även fast skolan skulle kunna få mig att vilja släppa en bomb eller så men.


Avokado... ÄCKLIGT GOTT =)


Nu ska jag nog dra en gammal god film.
Pössn is flying

Kommentarer
Postat av: Andreas

Hej..



Morbror din de här ;) jag har laggt till dej från min sida "länk" min msn är ; [email protected] så adda du :)

2009-01-26 @ 23:01:18
URL: http://xecitstair.blogg.se/
Postat av: Fridolf

Braa kämpa på med skolan så göra jag också det! :D

2009-01-27 @ 17:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0