MEN RÖV

Iallfall så tappade jag lappen i lördgas på stadt så jag gick hem jacklös och skulle komma tillbaka idag, på måndag för att hämta jackan..
Jo men tjena Blixten!!!!
KOM TILLBAKA PÅ LÖRDAG kl 21
dit är det en vecka!
Mitt busskort, fan 40 kr om dan i buss för mig nu då..
Då är det fan billigare och behändligare att köpa ett nytt busskort ju.
Ah, det får nog bli så.. MEN mitt gymkort då? Idag hoppas jag på att det går bra att träna fast jag inte har med mig det, och resten av veckan med.. Hoppas det är ngn som känner igen mig som jobbar på kv idag ba.
Om det inte går att ordna så ska jag ju ändå byta gym till veckan så att säga..
Less jag blir!


Knappt två timmars sömn i natt, jag har inte riktigt fungerat som jag borde idag.
Så ikväll blir det spinn40 och bodybalace, ska riktigt trötta ut mig så jag somnar direkt när jag lägger huvudet på kudden ikväll..

Kommentarer
Postat av: JohannaN

Fy fan vad störigt! Skulle få nåt utbrott om jag var du!!! haha

2009-01-12 @ 17:23:20
URL: http://johannaniclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0