Ojoj

Bodyjam-core-bodycombat
Aldrig mer alla tre på samma kväll..
Bodyjamen är jobbig om man vill, idag var det en blandning, ibland jobbigt ibland inte alls, mest svettigt.. mm looovely.
Jag har aldrig i mitt liv kört ett sånt här jobbigt core pass, jävlar i mig vilken skillnad mot för vad man är van vid.
Och sen till slut, Bodycombat, efter två pass var det nog inte det bästa valet.
SJUKT SVETTIGT, GRYMT JOBBIGT men verkligen kul.
Jag kan nog äta 52 chokladkartonger med gott samvete idag. haha, men okej jag håller mig.. ;)

Egentligen kanske jag skulle ha pluggat lite ikväll, men jag orkar verkligen inte.
Det är ett under att jag fortfarande håller ögonen öppna, jag måste tyvärr vänta på tvättmaskin.
Den är nog strax klar.

Nä fybööövelen va trött jag är!

Imorgon är man ledig hela dagen.
Först blir det plugg på morgon (kanske)
Sen beger jag mig in till stan för att kika runt och fika med sara på dackås.
Sen blir det lite bodystep.
Så dagen blir inte till att bara ligga i sängen och gona sig.
Här är man aktiv minsann. 

Nu blir det till att sitta och puscha tvättmaskin till att jobba snabbare.

Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0