Rubrik

Nu jävlar försöker jag iallfall ta tag i mitt rum, det som fattas är en hel sänggavel, för någon sådan äger jag tyvärr inte, eller jo det gör ja men skruarna till den är spårlöst försvunna..
Jag funderar över hur jag ska göra med det andra rummet alldeles brevig, kanske gör jag en garderob av det, eller något. jaja, vi får se hure blir.

Nu väntar jag på en leverans från mammi.
Jag tänker fan ta tag i all jävla pant. Jag orkar INTE SE DEN NÅ MER JAG FÅR KRÄKNINGAR BARA MED TANKEN PÅ PANT! så just därför behöver jag svarta sopsäckar som mammi ska komma med :P


Lugn i svängen damen, du hajjar inte riktigt vad som händer eller hur?
Du verkar vara ute och cykla på fel väg.. Andas, räkna till tio.. En vacker dag kommer du vakna upp och inse att man inte kan bete sig exakt hur man vill, att man alltid inte kan stå i centrum och att allt ska fungera enligt dina egna behov, man måste kunna hejda sig, dra sig tillbaka och tänka innan man gör saker eller säger massa skit.
Jag är inte ensam, ibland känner man sig ensam men nej, jag har vänner här och där och där, jag behöver inte fler..  
Jag löser hellre problem än att skaffar mig problem..
Du är raka motsattsen, jag tycker faktiskt synd om dig. Det gör jag, men jag orkar inte ställa upp mer och bara få slag på slag.. Jag klarar mig utan alla dessa jävla slag..
Ibland trodde jag på att alla vänskapsproblem faktiskt går att lösa, under de år jag levt har jag varit med och sett hur riktigt illa det kan vara, man skriker och grinar och orkar inte stå på benen, man ångrar sig, eller så kanske man är personen som tappat fotfästet och inte längre vet vad vännerna egentligen innebär.. Jag var HELT säker på att allt kan gå att lösa, men nu är jag inte säker längre.. Det här är nog ett hopplöst fall, kanske är det bäst.. förmodligen är det så.
OCH SEN FÖRSTÅR JAG INTE HUR JÄVLA RÅ MAN KAN VARA.... DU det finns hjälp att söka om du känner att du behöver.. det varekar inte bättre alltså..
Finns så mkt man kan skriva men här sätter jag punkt.


HERRÅÅ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0