snart 19 år fyllda och lider av någon form av demens

För någon lördag sen glömde jag bankomatkortet på hudikgym, tack och lov vart det upphittat och omhändetaget.
Igår glömmer jag telefonen inne på hudikgym och sätter mig på bussen mot Ilsbo, tack och lov vart den upphittad och omhändetagen.
Idag glömde jag nyckel till klädskåpet nånstans inne på hudikgym, tack och lov vart den upphittad och omhändetagen.
Och jag vet själv att det beror på all onödig stress jag håller på med.


Halkade och slog i ryggen rejält igår och idag känns det, lite allt för mycket nu såhär kvällstid.
Säg inte att detta ska göra så att min träning flyger och far, för nu har jag verkligen kommit igång, på riktigt.
Men nu blir det ingen träning på tre dagar, långvila, tråkigt men det behövs.

Sova säng, snusa kudde
Natta


Kommentarer
Postat av: Carro

Du borde ta och tagga ner lite nu. Då bör inte gå in i väggen redan. Du är ung än sånt får du hålla på med när du är riktigt gammal och ska till å sluta jobba.

Sluta träna flera gånger om dagen och VILA istället. Du kan träna varje dag istället men kanske minska ner till två eller ett pass?



KRAM PÅ DIG, ÄLSKAR DIG MIN GOUNGE <3

2009-01-30 @ 22:02:06
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0