Ttttorsdag


And im back in the game!
Skola, träning, plugg, sömnlösa nätter, tötta dagar
Jag tror det kallas vardag...
Dock hänger snuvan och hostan kvar lite smått, men jag kan inget göra.

Skakade lite röööv på hudikgym idag, eller rättare sagt, jag unnade mig ett efterlängtat bodyjam pass, ja så som jag har längtat.
Dock är det ju lite svårt, förvirrande och en aning krångligt såhär när det släppts ett nytt pass och allt ska läras om från steg 1. Men vist fan är det kul.

Jag vill faktiskt bara sätta mig ner och stor grina när jag tänker på det,
Ja, när jag tänker på hur jävligt mycket pung schema är.
Och Jag är ledsen folktandvården Bergsjö, jag måste svika er ännu en gång, jag måste ha matten morgon..
Men vad säger ni folket att gå till 4 varje dag är väl ingen match, och sen börja 8, fyra dagar i veckan är väl helt underbart?
Jag vill nog helst bara gräva ner mig.
Inte konstigt att man är less på skolan efter 13 år, ja ni hör väl hur hysteriskt det är.
Förresten, skulle jag aldrig i mitt liv bli lärare, skolmiljö resten av mitt liv.. åh aldrig..
Fast vem vet hur det ser ut om 10 år?
kanske är jag proffs i matte och är lärare i matte A, B , C, D
Eller kanske jag är en svenska lärare, eller varför inte en natur, eller syslöjd..
HAHA, ni hör ju, det går nog emot mina priciper!
eller just idag, igår, imorgn, nästa vecka, nästa månad, juni, juli, augusti, år 2010 iallfall.

Ingen vet hur mkt jag hatar förkylningar, skolarebeten, sömnlösa nätter, trötta dagar, mensverk, att jag har en mobil från 1800 kallt, att mitt konto dammar och att jag måste kliva upp klockan sex imorgon bara för att jag latat mig riktigt i tre år.
MEN PUSS DÅ

Kommentarer
Postat av: ANNAAABANANANA

pösss påre

2009-01-22 @ 21:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0