Urk

Den här dagen hade vi lika gärna kunnat sovit bort, kastat bort, brännt upp, rivit sönder i små delar, precis vad som helst. Så fruktansvärt onödig och den har verkligen inte sammarbeta med mig!
Sånna dagar borde inte få finnas....!

Jag är nog sjukt sugen på att träna lite Bodyjam och bodypump idag, men jag tror jag fimpar det.
Blir nog en hel del pluggande ikväll, jag,  sängen och datorn sammarbetar alltid bra. Eftersom att jag ska skriva mina skolarbeten på datorn så kanske det fungerar, vem vet?
Imorgon blir det iallfall bodystep och core, nu kan jag inte längre hålla på att lata mig såhär.


Igår kväll gick jag ett varv runt västtjär med Maja, och jag kan inget annat än att tacka henne för att hon finns.
Hade jag inte haft hon igår, hade jag nog aldrig mer blivit människa.






Den här situationen är konstig på något vis..
aah, mkt konstig..


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha hur lyckas man missa två bussar Johanna??

Bättre lycka imorgon då! 2 dagar sen helg igen, det är inte helt fel. Fler såna korta veckor röstar jag för! :D

2009-01-07 @ 18:11:37
URL: http://johannaniclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0