Duracellkanin


Då var det fredag igen, och idag säger jag inte äntligen.
Önskar jag kunde, men icke.. praktik hela helgen.
Ja ni kanske märker att jag vekligen hatar det här med praktik...


Jag vill få övervåningen färdigtapetserad
Just nu lever jag i flyttlådor och en enda röra.
Känner mig ganska trött på det nu.

Ikväll ska jag på middag hos Frida :) Mysigt!
Tänkte nog dra dit snart efter att jag diskat och städat ihop lite, kan ju säga att det blir stökigt direkt när man bor i en enda flyttröra... Japp

Idag har jag min vilodag, skönt känns det faktikt.
Göra saker som man inte hinner med annars, som att städa lite.
Men imorgon tänkte jag köra ett bodypump pass och hur det ska gå till vet ingen, var år och dar sen jag körde det sist.
Jag äger ju inte en muskel i armarna haha! 

Tänk att jag bara hinner komma hem från träningen och genast börja längta tills nästa dag då jag får träna igen, energin tar aldrig slut.. ibland känner jag mig som en såndär duracellkanin! 

Nu har jag annat att göra. 
Kram på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0