Halsfluss

Jag kan säga att det var länge sen jag mådde såhär pissigt.
Det har tagit mig 35 minuter att få i mig en mugg varm blåbärssoppa.
Och ett glas vatten har jag hållt på med sen klockan nio i morse.
Det är helt omöjligt att svälja.
Inte ens ipren kan få mig upp på fötter idag.
Det värsta utav allt är att jag måste ner på stan, läre handla ipren och nå blåbärs soppa eller kräm eller så.  
Kanske jag unnar mig att hyra en film också :)
Jag hatar att vara sjuk.
Det värsta med allt, är att jag måste vila från träningen, i drygt en vecka.
Men det är ju så att infektioner i övre luftvägarna sätter sig lätt på hjärtat vid ansträngning som kan leda till hjärtmuskeliflamation och som i sin väg tråkigt nog kan leda till död.
Blääää


Nu ska jag kolla på film och ringa och sjukanmäla mig...
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0