Lördag känns som söndag


Idag har jag ingenting planerat.
Fortfarande sjuk och hängiiiig.
Det kryper under skinnet på mig.

Igår kväll var jag hos pappa och kollade på let´s dace finalen.
Magnus var helt klart värd att vinna.
Men jag tycker inte att de andra paret var dåliga, dom var ju toppen dom med:)
Ikväll kanske det blir något liknande, ta mig hem till far och lägger mig på soffan där.
eller något annat inte allt för ansträngande.

Jag hatar att inte kunna träna
Men jag har inget annat val

Kommentarer
Postat av: Anna-Karolina Pettersson

lilla stackare! du har otur du! men snart är du frisk igen. passa på o chilla medans du måste :)

2009-03-29 @ 15:35:49
URL: http://annapannas.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0