När blev det Fredag egentligen?

Jag hann ju bara blika så var det här lovet över.
På måndag börjar praktiken, och jag gruvar mig som fan, så fort jag tänker på det får jag en attack av illamående, frossa, iskall kännsla i hela kroppen och känner mig hur stressad som helst, inte riktigt så det ska behöva kännas va?
OCH JA, VARFÖR INTE?
3 handledare på 6 veckor, det är fan inte klokt.
Det är ju svårt nog att lära känna en på sex veckor.
Helst av allt vill jag bara skita i det totalt, gå upp till Agneta och Magga och fråga vad dom tänker med....
På måndag ska jag ha en
På tisdag ska jag ha den andra
och på onsdag ska jag ha den tredje.. kul start på första praktik veckan!


Idag känner jag att jag aldrig skulle klivit upp ur sängen.
ALLT och ALLA går emot mig och mina principer.
Idag blir det nog en sväng på gymmet, kanske?
Eller så tar jag en vilo dag idag och går några varv runt lillfjärden med Russin till kvällen...



I'm not a perfect person
there's many things i wish idid't do.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0