Sjukt

Att man kan under två träningspass sådär som jag gör.
OCH det sjuka är ju att min sport bh färgade av sig på mitt vita linne!!!! (??)
Antagligen för att det inte fanns en fläck på det vita linne som var trot.. fräsch va? ;)
Hoppas det går bort i tvätten, tur man har tvättdag imorgon då.

Iallfall kan ju ingen beskriva hur skönt och kul bodystep och afrodance är alltså, det är verkligen guds gåva till mänskligheten, verkligen.... det måste bara vara så.
Synd att inget av passen gick som på räls, vart lite jobbigt med andningen och ont lite i benhinnor och dyligt

Imorgon är det praktikens första dag, och ja jag gruvar mig så jag kan hoppa ur mitt eget skin och rulla i hop det till en boll och köra det i mangeln.
Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte nääääää! JAG VILL INTE!
Men sista praktiken
Sista rycket för fan johanna, skärp dej!

Nu blir det en lååångpromenix med Hunden sen blir det väl bara mest att ta det riktigt lugt och mentalt ladda inför praktiken, eller mentalt ladda, jag behöver nästan någon som går med blåslampan i röven på mig imorgon och får mig att ta mig till sjukhuset utan några problem.
Hur fan kan det vara möjligt att jag gruvar mig som jag gör?
Jävla skit vad feg jag gått och blivit.
fast det har jag ju alltid varit, skulle inte ens våg fråga en främmande människa om han eller hon kunde ringa ambulansen för jag ligger och håller på att dö, jag skulle nästan hellre ligga där och dö. eller kanske inte för livet har fortfarande mycket kvar att ge.

Vilket slöskrivande
Nu sättrer vi punkt .

PÖSSEN FLYGER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0