Söndag

Då var lovet slut
och imorgon dara praktiken igång för vissa.
Helst känner jag att det är nu tiden är slagen för att hoppa av.
Men bit i det sura äpplet och kom igen nu................. !!

Sitter med fulla huvve med färg och väntar på att få hoppa in i duschen nu.
Hoppas färgen blir bra, nu försvinner de blonda slingorna. Men det finns ju inget som säger att dom inte kommer tillbaka.
Ska in och sola på brono med mamma snart, och det behövs verkligen.
Jag kan se egenom min egen hud och räkna varenda blodåder som finns i hela min kropp om jag så vill..
Sen blir det hundkurs, jag känner mig faktiskt lite skeptisk.
Inte kommer det här funka med Russin e, hon som knappt kan koncentrera sig på att gå runt lillfjärden.
Tack och lov att det är min egen mamma som är instruktör, så det kan ju bli lite lättare, för ALDRIG att jag skulle anmäla mig till en hundkurs där jag inte känner instruktören, aldrig.

Skulle egentligen behövt hunnit med lite träning idag, men jag tror det kan bli lite stressigt.
Synd att gymmet bara har öppet till klockan 19 idag.
Men två vilodagar i veckan behöver man nog...

Nu är det tid att hoppa in i duschen
Håll tummarna på färgen nu då

Ta hand om er
Kramkram

Kommentarer
Postat av: lurren

nu biter vi ihop! för nu är det tamefan inte långt kvar tills vi står där i studenttåget och skriker oss hesa av LYCKA!

2009-03-08 @ 14:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0