Tisdag var det ja

Ingen praktik idag.
Imorgon är jag friskförklarad och tvingar mig dit.
Det känns hopplöst och meningslöst, men jag har inget val.
Hoppas det ordnar sig på något vis, så här orkar jag inte ha det.
Förlåt men jag har nog världens svagaste nerver.

Jag önskar jag var gjord av pengar, då skulle jag äga en skinpajj idag!
Och den skulle jag slita med hälsan ;)

Idag har jag och mamma solat.
Hon har gjort soppor, tacosoppa och gulasch.
Gott :) Jag fick till och med soppa med mig hem :D
Idag hade jag tänkt ta tag i min garderob, men det sket sig.
Jag tror jag behöver en skruvåtdrager eller något liknande.
En vacker dag ska jag få ordning här hemma också, men ibland tar det sin tid.
Det har vart så mycket nu på senaste tiden, operationer hit och dit, praktik och jobb, flytt och födelsedagar och sånt som hör vardagen till.

Imorgon mina damer och herrar tror jag nämligen att jag ska träna.
Jag måste ju ha någonting att se fram emot när jag är på praktikhelvetesjävlafan.

Iallfall Viktigast av allt.
Mamma,
Du har lärt mig allting som jag behöver veta.
Jag ska alltid hålla det inom mig.
Du är där för mig för att älska o bry dig om mig,när himlen är grå.
När jag gör något fel är du alltid där för att göra det rätt.
Din kärlek är som tårar från ett hav.
Jag vill bara att du ska veta att du är och förblir alltid den bästa.

Kaffe
nu
Häj


Kommentarer
Postat av: Anna-Karolina Pettersson

du är för söt du!

2009-03-31 @ 22:03:01
URL: http://annapannas.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0