Torsdag


Redan torsdag, och jag är ledig idag och imorgon.
Men så jobbar jag ju helgen istället, jag krääääks!

Just nu känner jag att allt som kallas kraft till praktiken är borta, ledsen men jag kommer nog fan inte få tillbaka den heller, ibland hatar jag att jag valde omvårdnad.
Men åh andra sidan så kommer jag gå ut med en utbildning och jag har haft bra med jobb sen jag böja ettan på gymnasiet.

Igår vart det lite träning.
NU HAR JAG GETT MIG FAN PÅ ATT MAGEN SKA FÅ SIN FORM ;)
bodystep, bootypower och mage fick det bli igår :)
Ikväll blir det lugnare, bodyjam och bodybalance men mage ska jag trycka in också och lite bröst kanske?
Får se hur bodyjamen går, vad har jag gjort med min fot????? :O jaja, inget vet,  inte ens jag själv.

Nu ska jag fixa med tvätt...

Bye bye
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0