Trötta dagen

Vilken nörd smäller smällare mitt i natten, mitt inne istan en måndagnatt då?
För det första så drömde jag nått tok och vaknad av den där smällen, och var helt säker på att det var krig, eller skottlossning utanför.
Sen smäller det igen och Russin (hunden) vaknar och blir orolig, ja sen var det lätt att somna om, hmmpf!

Vaknade kring halv nio, hej förtidpensionären Johanna Westling som får ångest när hon sover längre än till nio..
Var sjukt trött, men palla migg upp och fixade på lite, gick ut en runda med Russin, öppnade ett berg av post och sånt, sen gick jag och la mig igen och somnade om en liten stund.
Hela dagen har jag varit seg och trött
Vilket kändes i hela kroppen på träningen ikväll, Damn vad trögt det gick.
Vart trött i benen redan efter 2 minuter kändes det som, men jag pallade mig igenom 2 timmars träning. GREAT!
Nu Sitter jag här vid mitt köksbord och känner hur trött jag är och klockan är endast lite över 8
Ska gå en sväng runt lillfjärden med Anna-Karolina ikväll hade jag tänkt, så Russin får röra på sig lite också!

Hur gör folk för att få den där jättesnygga magen? ;p
Har ni världens bääästa kost och käkar bara sånt där nyttigt jämt och ständigt?
Ja konstigt det där, how do you do?

PÖSS

Kommentarer
Postat av: Annapann

Lillasyster! kom hit och gå ut med mig i helgen! :)

2009-03-04 @ 20:44:04
URL: http://amo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0