Söndag

Tjuvlyssnat.se
Kan vara rätt udnerhållande ;)

Imorse var jag nog rätt trött, men det gick bra att kliva upp sådär kring halv sex, kvart i sex ändå.
Aldrig har en söndag varit så lååååång som idag, någon måste hällt sirap i klockan.
Efter att jag jobbar vart det lite bodystep och mage, dock inte så väsrt mycket mage, helt slut i kroppen idag så inget gick sin väg, ont i fötterna (eller man kan kalla det ett halvt sendrag som vägra släppa och som bara kom tillbaka hela tin)  och en kropp som inte följde med i svängarna riktigt.
I natt ska jag sova, imorgon har vi nya krafter till både bodystep och afrodance..


Ni vet sånna där dagar när man känner sig galet fet, ful och hej kom och hjälp mig.
Idag är jag fetare än nordens fetaste människa.
Jag hatar sånna dagar, då ska man helt enkelt inte kliva upp ur sängen!
Dålig dag..
Och jag vet vad allt beror på, men bara bita i det sura äpplet, lätt värt det!
Imorgon blir det en bra dag, i hope :)

Jag och Emma är världens bästa kockar tammetusan.
pizzan vart liksom, mmmmmmm!  <3 :p


Nu blir det massa film, känner att det blir en tidig kväll ikvälll :)
Godnatt medmänniska!
PUSS OCH KRAM RUTTNA BANAN!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0